Duin en Bollenstreek Babbelbox

Plaats reactie
nutty/ Kevin

Duin en Bollenstreek Babbelbox

Bericht door nutty/ Kevin » 17-02-2012 12:27

Hallo allemaal.

Ik ben Kevin en sinds kort aangemeld hier op het forum.
Ik opperde niet te kunnen wachten mijn eerste zelf gereden tour te rijden.

Tot iemand zei...nou zet hem maar uit en wij rijden mee 8-)
Ik hou van aanpakken en zit dus al uuuuuuuuren te kijken via google maps wat voor prachtige route ik jullie zou kunnen bieden door de Duin en Bollenstreek.

Idee is te starten in Scheveningen in de haven en dan naar Zandvoort aan zee via een leuke route,daar iets te drinken en dan weer af te zakken naar het pannenkoekenboerderij (zijn jullie gek op heb ik begrepen hihi ) in Katwijk ter hoogte van vliegkamp Valkenburg Zuid Holland.


Ik zie dit als een serieuze opdracht aangezien ik jullie echt een leuke rit wil bieden door mijn geboortegebied.

Dit kan ik natuurlijk niet alleen dus mijn vraag......

Wie zou het leuk vinden om met mij deze gehele route uit te zetten en als 2de voorrijder willen dienen?

Ik hoor graag wie mij wil helpen met deze opdracht.

gr Nutty

eddd/Ed
Berichten: 725
Lid geworden op: 20-03-2010 17:19

Bericht door eddd/Ed » 17-02-2012 16:48

Hi Kevin ,

Ik heb ooit in 2010 een route gereden met de MP-3club die zeer de moeite waard was ,stopte ook bij dat bekende pannekoek hok, ik zal eens kijken bij de MP-3 club of ze hem hebben opgeslagen .

wordt vervolgd .

Ow ja ,ik reed die route in de stromende regen (daarom is ie me zo bijgebleven)haha .

Ed

Ik weet nog dat we starten bij het transferium A4 (Mac Donalds) aan Katwijk en via diverse dorpen geeindigt bij dat pannekoek huis vlakbij het vliegveld daar.
"Mens" is de naam ......waar ik soms trots op ben ....maar me meestal voor schaam.

Scoot_020
Berichten: 1079
Lid geworden op: 10-11-2009 21:26

Bericht door Scoot_020 » 17-02-2012 16:52

Hoi Kevin,

Leuk dat je dit meteen oppakt. :D

Ik zit niet direct in dezelfde regio maar ook niet echt uit de buurt. Lokale kennis heb ik opgedaan tijdens het toeren en het kamperen in N'wijkerhout in het pre-scootertijdperk (daar weet ik ook nog een koekenbakker). En omdat ik nooit te beroerd ben om een extra rondje te rijden meld ik mij bij deze aan.

Als je iets wilt afspreken hoor ik dat vast wel in een PM.

Gr, Dick
Was leuk zolang het duurde. Niet meer actief 17-10-2018

Autodesign

vraagje

Bericht door Autodesign » 17-02-2012 17:00

Hallo,
Goed plan, klinkt leuk, maar ik heb ook nog nooit een meeting bijgewoont, dus heb geheel geen ervaring.
Is er al wel een datum in gedachte?
Graag reactie

Groetjes van Frank & Agnes

Ronald
Berichten: 1260
Lid geworden op: 09-03-2010 22:18

Bericht door Ronald » 17-02-2012 17:22

Ook deze klojo is beschikbaar 8)

Frank zet even wat data neer wanneer je vrij ben dan is het misschien in te passen

zelf dacht ik aan eind maart ofzo, een maand voor de voorjaarsrit
Suzuki Burgman 400 / Honda silverwing 400
Honda SW-T 600 52500km 07-04-2012 = 20-02-2014
Suzuki V-strom 650 20-07-2017 92.000 km
Suzuki V-storm 650 15-10-2017 8000 KM

fore (Jos)
Berichten: 517
Lid geworden op: 16-11-2009 23:29

Bericht door fore (Jos) » 17-02-2012 17:29

Nutty, ge zijt goe bezig !!!

Het enige waar ge moet mee rekening houden voor je rit: Ik wil ne pannekoek met champignon's ... :lol:
Voor de rest is alles goe ... 8)

:wink:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat

nutty/ Kevin

Bericht door nutty/ Kevin » 17-02-2012 17:55

Ghihi komt voor de bakker!

Eind maart lijkt mij prima,Zondag 1 april?
Dan heb ik nog even de tijd om de route goed uit te zetten en de koffie te bestellen bij de rust punten ;)


Ik ga dinsdag de rit gedeeltelijk voorrijden in de morgen.

Ik heb de route al uitgedacht en moet een stukje even voorrijden want deze weg nog niet gereden en om verassingen te voorkomen.

Autodesign

vrije dagen

Bericht door Autodesign » 17-02-2012 18:11

Op verzoek;
Ik heb vrij;
- weekend van 24 & 25 maart
- dan pas weer 14 april (slechts 1 dag)
Daarna wordt het pas mei, want m'n overige vrije dagen vallen niet in het weekend.
Hoop dat we daar wat mee kunnen?
Maar als ik de enige spelbreker ben wacht ik wel op de volgende hoor, geen probleem en even goede vrienden.
Ik hoor het graag.
Groetjes van Frank Agnes

nutty/ Kevin

Bericht door nutty/ Kevin » 17-02-2012 18:18

Zondag 25 maart zou ik wel kunnen,dan moet ik wel een dagje vrij nemen van werk,maar dat moet geen probleem zijn,wil ik wel z.s.m. weten i.v.m. zoeken vervanger.

Autodesign

Bericht door Autodesign » 17-02-2012 19:35

Kan zaterdags de 24ste maart dan niet?
Of kost je dit ook een snipperdag?
Ik weet eigenlijk niet welke dagen gebruikelijk zijn voor ritten / meetings?
Mare, ik kan ook regelmatig door de weeks hoor, maar denk dat er dan boze reacties komen, (geintje) ha ha.

Groetjes van Frank & Agnes

Plaats reactie