1ste DBS PRE-WINTERRIT 20-11- 2011

Plaats reactie
nummer 5
Berichten: 89
Lid geworden op: 03-07-2011 23:03

Bericht door nummer 5 » 20-11-2011 18:25

Was om 16:00 weer thuis vanaf Gorinchem,carting

Was weer errug gezellig,lekkere pannekoeken.

Meteen de MP een lekkere wasbeurt gegeven en schoon op stal gezet.

Niet veel later zie ik bij mij in de wijk op de stoep een rode fueco staan.

Bescheiden als ik ben, even aangebeld en gevraagd van wie die is.

Blijkt van iemand te zijn die hem net een paar maanden heeft en ook uiteraard ( bijna cliche aan het worden ) goed bevalt.

Ik heb hem een kaartje van de club gegeven wat hij erg leuk vond en hij zal zich waarschijnlijk binnenkort aanmelden.

Iedereen van harte bedankt voor de gezellige rit!!,ook de organisatoren die ons netjes door de mist hebben geleid waardoor de tocht niet de mist in ging

Hartelijke groet,Albert.
never change a winning team

Olga

Bericht door Olga » 20-11-2011 18:36

Jos schreef:Hoi Olga,

We waren je inderdaad kwijt, maar we zijn goed en koud thuis gekomen.
Ik vond het erg gezellig. Deze route mogen we nog wel een keertje doen met mooi weer.
Bedankt allemaal en tot een volgende keer.

Jos
Sorry, sorry, sorry, ik ben gewoon achter de verkeerde aan gereden bang dat ik jullie kwijt zou raken :shock:
Zoals je kunt lezen was ik wel in shock maar heb het gelukkig gered!
Als ik nog een keertje mee mag zal ik beter opletten!

Lieve groet van mij... :lol: :lol: :lol:

Scoot_2 Caroline

Bericht door Scoot_2 Caroline » 20-11-2011 18:58

Wij komen nu pas thuis
De groep die later kwam bij de kartbaan zeker 3 kwartier wilden ook nog even opwarmen voor we weer naar huis gingen
En als je dan een verkeerde afslag neemt omdat je het door de mist gewoon niet ziet ben je gauw 3 kwartier langer onder weg :?
Vond het bij de pannenkoeken wel gezellig
Leuk dat Nico en Guido ook nog kwamen :-P

Tot de volgende meer zicht rit :lol:

john57
Berichten: 492
Lid geworden op: 12-11-2009 23:22

Bericht door john57 » 20-11-2011 19:09

Ben ook al weer een tijdje thuis, viel nog niet mee met die mist.
Telkens het vizier droog moeten maken of met het vizier open is ook geen pretje.
En dan ook nog Olga, die we kwijt waren, gelukkig is zo toch thuisgeraakt (en ik had haar man nog zo beloofd dat we goed op haar zouden passen).

George en Raymond, leuk dat ik jullie ook een keer gezien heb, ik vind het tof dat jullie de moeite hebben genomen om ons te ontmoeten.

Ron, jammer dat de mist vandaag spelbreker was, volgens mij moet dit een hele mooie route zijn die we misschien in het voorjaar nog maar eens over moeten doen.
De locatie voor de pannekoeken was ook top.

Guido en Nico, leuk dat jullie er ook nog bij waren.
Nico, volgens mij ligt er nog een paar meter rubber op de parkeerplaats van het pannekoekenrestaurant.

Voor de "laatkomers" in Gorinchem: jammer dat we jullie gemist hebben maar het was in ieder geval weer een "ouderwetse" opkomst.

Voor alle mensen die er vandaag voor het eerst bijwaren: zo gaat dat bij DBS :wink:

Groeten John (foto's volgen later)
Four wheels move the body, two wheels move the soul.
Honda SW-T400 ABS 2012, TTRider450, Contour Roam2

Olga

Bericht door Olga » 20-11-2011 19:17

:wink:

Scoot 023

Bericht door Scoot 023 » 20-11-2011 20:16

Scoot_2 schreef:Wij komen nu pas thuis
De groep die later kwam bij de kartbaan zeker 3 kwartier wilden ook nog even opwarmen voor we weer naar huis gingen
En als je dan een verkeerde afslag neemt omdat je het door de mist gewoon niet ziet ben je gauw 3 kwartier langer onder weg :?
Vond het bij de pannenkoeken wel gezellig
Leuk dat Nico en Guido ook nog kwamen :-P

Tot de volgende meer zicht rit :lol:
Hey Caroline,

Wij vroegen ons al af waar jullie waren. Misschien is het handig om bij volgende ritten, als er een groep door de stoplichten heen is even op elkaar te wachten en zo elkaar niet kwijt te raken.

Groetjes, Johan

Scoot_2 Caroline

Bericht door Scoot_2 Caroline » 20-11-2011 20:22

Er waren er aan aantal niet bij de kartbaan waar onder Dick. Ronald en ik hebben buiten en bij het raam gestaan om te kijken of ze eraan kwamen.
En ik kwam er pas achter toen we bij de kartbaan aankwamen want door die mist kon ik niet zien of iedereen door t stoplicht was.
Maar t schijnt al verkeerd gegaan te zijn bij het startpunt

Na een stoplicht wachten totdat we er allemaal door heen zijn lijkt me wel handig :wink:
Maar goe weer wat geleerd :roll:

Scoot 023

Bericht door Scoot 023 » 20-11-2011 20:26

Scoot_2 schreef:Er waren er aan aantal niet bij de kartbaan waar onder Dick. Ronald en ik hebben buiten en bij het raam gestaan om te kijken of ze eraan kwamen.
En ik kwam er pas achter toen we bij de kartbaan aankwamen want door die mist kon ik niet zien of iedereen door t stoplicht was.
Maar t schijnt al verkeerd gegaan te zijn bij het startpunt

Na een stoplicht wachten totdat we er allemaal door heen zijn lijkt me wel handig :wink:
Maar goe weer wat geleerd :roll:
Volgende keer beter en spreken we dat af bij de start. lach

T`was even goed weer gezellig :wink:

Scoot_2 Caroline

Bericht door Scoot_2 Caroline » 20-11-2011 20:26

Ja dat wel :lol:
Voor zoalng ik je gezien heb dan :oops:

john57
Berichten: 492
Lid geworden op: 12-11-2009 23:22

Bericht door john57 » 20-11-2011 20:36

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Four wheels move the body, two wheels move the soul.
Honda SW-T400 ABS 2012, TTRider450, Contour Roam2

Plaats reactie