Late summer 2012 Babbelbox

dijksan
Berichten: 13
Lid geworden op: 01-06-2011 01:37

pech wie O Wie

Bericht door dijksan » 09-09-2012 21:58

Heerlijk genoten van de rit, De start ging wat moeizaam ik was die ..:( :( die zijn slot was vergeten. Id gelukkig geen schade.
De tip om met z'n grote groep te gaan rijden.
Vooraf al in drieen hakken. met 5 minuten tussen de groepen starten.

Mensen die iets moeite hebben om door te rijden. Vooraan in de groep achter de Dirigent.

Ik heb genoten. Doordat de groep het laatste stuk uiteen viel waren er een paar teleurgestelde mensen. Die mensen wil ik vragen om nog een keer mee te gaan. Het draait gelukkig niet bij DBS om de snelheid. Dan heb je andere machines om op te rijden.

Wel moet ik stiekem vertellen dat er 1 scooter met pech op de vluchtstrook stond bij Rijswijk met pech.
Ik was het niet en zag het te laat om nog even te informeren. Wilde toch ook nog even mijn meisje van 2 thuis zien. :)

Al met al ik heb genoten. 500 km lang.

Groet Stefan
genieter van een suzuki burgman an 650 exe

Scootboy Wilfried
Berichten: 79
Lid geworden op: 04-09-2012 22:05

Bericht door Scootboy Wilfried » 09-09-2012 22:07

Ook van mij een dikke bedanking aan Jos voor de mooie rit in zijn achtertuin. Ook aan de gezellige DBS-groep een dikke 'merci' om mee van deze dag te mogen genieten...
Het is steeds leuk om mensen met een eensgezinde visie samen te brengen en er op uit te trekken, de dag te ondergaan en nadien er genietend op terug te kijken. En dit is wat we vandaag weer gedaan hebben... van mij mocht het langer duren!
Bedankt iedereen voor deze mooie tijd en tot DBS...

Wilfried :wink:
Rij niet sneller dan je engelbewaarder...
BMW C 400 GT

Wilfried

itx

Bericht door itx » 09-09-2012 22:09

Scoot_020 schreef:@ITX

Ai, ik heb wel naar je scoot staan kijken maar had jou ook graag gesproken over je scoot, na mijn proefrit afgelopen vrijdag toch nog wel een paar vraagjes. Gemiste kans dus. Volgende keer dan maar :wink:

Uiteraard ben ik er de volgende rit, ik bezit de traditionele eigenaarsrechten van de DBS najaarsrit :D
Ik heb jullie deze middag zien vertrekken. Ik zat aan tafel naast je toen je afscheid aan het nemen was, maar spijtig genoeg konden we op dat ogenblik nog geen gezichten op de hier bekende namen kleven.

Ik doe mijn best om er volgende keer eveneens bij te zijn.

Nog een fijne reis en vakantie!
scoot3

itx

Re: pech wie O Wie

Bericht door itx » 09-09-2012 22:28

dijksan schreef:
...

Wel moet ik stiekem vertellen dat er 1 scooter met pech op de vluchtstrook stond bij Rijswijk met pech.
Ik was het niet en zag het te laat om nog even te informeren. Wilde toch ook nog even mijn meisje van 2 thuis zien. :)

...
Het was idd een scooter met pech van een deelnemer.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... 9#23463869

Deleted User 246

Bericht door Deleted User 246 » 09-09-2012 22:31

Ook ik heb een super weekend achter de rug. Op zaterdag was het super gezellig op het martelarenplein.

Tot s avonds laat op het terras gezeten, ondanks dat ik er voor het eerst bij was, werd ik wel bij de groep betrokken, het zijn toch wel gewoon normale mensen....het is blauw en het is niet zwaar..haha :-P

De rit zelf is door iedereen al uitgebreid beschreven, daar suit ik me ook op aan..wel een zere bips

:x :x :x


De reis terug verliep ook bijna vlekkeloos. !!!!

Op de afslag tussen Rijswijk en Denhaag zuid begon Karl ineens Heel zacht te rijden ,

SHIT... BROMMERPECH..hij wilde geen meter meer rijden.


stonden we daar samen op de vluchtstrook , ik mn gevarenlichten maar aangezet, Karl zn broer ondertussen gebeld om de motorhanger te gaan halen, gelukkig waren we bijna thuis.

Ik heb Karl afgezet in Kijkduin, zodat hij met zn broer de motorscooter kon gaan halen

Misschien kan Karl zelf vertellen wat er precies met zn bolide aan de hand is ??

Al met al een superervaring, dit smaakt naar meer....




:D :D :D

Karl

Bericht door Karl » 09-09-2012 22:39

Juist, na 470 probleemloze kilometers gaf de Aprilia de geest! Was maar liefst 5 kilometer van huis verwijderd! En dat terwijl de scooter vandaag reed als een trein!

Helaas kan ik niet zeggen wat er loos is. Samengevat: politie Haaglanden heeft per ongeluk mijn scooter in beslag genomen....

Klik even op de link die ITX gepost heeft naar mijn reactie op MF, daar staat het verhaal iets uitgebreider. In ieder geval breng ik 'm van de week naar een scooterzaak om te laten nakijken, maar eerlijk gezegd vrees ik motorschade. We'll see.

In ieder geval heb ik vandaag een enorm leuke dag gehad! Mooie rit, prachtig weer maar vooral goed gezelschap. En speciale dank aan Marco die mij een lift gaf van de vluchtstrook van de A4 naar huis. Thanks!!!

Gr. Karl

Scoot_2 Caroline

Bericht door Scoot_2 Caroline » 09-09-2012 22:41

Marco schreef:Ook ik heb een super weekend achter de rug. Op zaterdag was het super gezellig op het martelarenplein.

Tot s avonds laat op het terras gezeten, ondanks dat ik er voor het eerst bij was, werd ik wel bij de groep betrokken, het zijn toch wel gewoon normale mensen....het is blauw en het is niet zwaar..haha




Weet je wat nou zo leuk is :wink: :wink: :wink:
Je kan m ook in het groen vertellen, he marco :lol: :lol:

Scoot_2 Caroline

Bericht door Scoot_2 Caroline » 09-09-2012 22:42

Oops dubbele post en ik kan m niet deleten

fore (Jos)
Berichten: 517
Lid geworden op: 16-11-2009 23:29

Bericht door fore (Jos) » 09-09-2012 22:46

ik ook niet
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat

Scoot 023

Bericht door Scoot 023 » 09-09-2012 23:13

Zo aan de verhalen te lezen, heb ik wat gemist helaas en hebben jullie een hele leuke dag gehad.
Volgende keer ben ik er natuurlijk wel bij.

Dick en Caroline, vanaf hier een hele fijne vakantie gewenst en tot snel.

Plaats reactie