2017 DBS Lenterit

karel wals

Bericht door karel wals » 12-05-2017 20:19

Goedenavond ik heb me reeds aangemeld maar neem nog 2 gastrijders mee op mp3 scoot.
1 is zeker de ander kijkt eerst morgenochtend het weer aan.
Mvgr karel

Henk 58

Bericht door Henk 58 » 12-05-2017 22:16

mag wel een extra tankstop geregeld worden. Bij de start geen tankstations in de buurt als je van het oosten of zuiden komt.

Scoot_020
Berichten: 1079
Lid geworden op: 10-11-2009 21:26

Bericht door Scoot_020 » 12-05-2017 23:58

Tanken kan in Naarden en een klein stukje voorbij Muiderberg bij de Maxis.
Was leuk zolang het duurde. Niet meer actief 17-10-2018

T&K

Bericht door T&K » 13-05-2017 19:31

hallo allemaal die meereden!!
wat een mooie rit was het, jammer dat we de zon niet helemaal bij ons hadden, maar dat maakte het niet minder leuk.

en excuus dat we sommige even op het verkeerde spoor brachten, toen wij afhaakten bij de dijk in Lelystad,
bracht wat verwarring.

complimenten voor de route wie hem ook gemaakt heeft, vond het super geslaagd!!

BeTi-Bert
Bronzen sterlid
Bronzen sterlid
Berichten: 223
Lid geworden op: 07-04-2012 12:45

Bericht door BeTi-Bert » 13-05-2017 21:11

Alle deelnemers bedankt voor deze leuke en soms natte dag, speciale dank voor de de mensen die verantwoordelijk waren voor deze rit.
Als ineens alles op je afkomt,
zit je op de verkeerde baan.
------------------------------------
Suzuki Burgman 650 EX k9 black
Garmin Colorado 300 black
Garmin Zumo 660 black
Solex Oto 1965 black
IPhone 6 black
.

rabbi (Jan)

Bericht door rabbi (Jan) » 13-05-2017 21:25

Na de lunch ben ik naar huis gegaan, maar het eerste deel was al zeer de moeite waard.
Heel leuke rit, met een leuke groep.
Bedankt allemaal !

Sylvia

Bericht door Sylvia » 13-05-2017 21:54

Hartelijk dank voor jullie medeleven. Volgende week naar de fysio, opereren is gelukkig nog niet aan de orde (Erik grijze duif, bij jou dus helaas wel, ik hoop dat je goed geneest en pijnvrij blijft en Eddy, nee, inspuiten is ook iets wat ik niet makkelijk zal laten doen, te veel negatieve verhalen via mijn vader daarover gehoord). Ik hou me rustig, ga naar die fysio en hoop over een kleine drie weken weer fijn met jullie allemaal te rijden.

DBS-vrienden, ik heb meerdere keren aan jullie gedacht vandaag (fantaseerde dat ik jullie zag rijden) en was er graag bij geweest, ondanks de soms hevige maar korte buien die hier vielen.

Hoe was het daar met het weer, viel het mee of viel het tegen?

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad samen en weer gezond en veilig thuis zijn nu.

Scoot_020
Berichten: 1079
Lid geworden op: 10-11-2009 21:26

Bericht door Scoot_020 » 13-05-2017 22:14

Rondritje fiksen is geen rocket science. Maar ik weet uit ervaring dat er toch een hoop tijd en energie in gaat zitten als je eenmaal begint met organiseren.

Complimenten mannen! Was allemaal bijzonder goed voor elkaar.


Afbeelding
Was leuk zolang het duurde. Niet meer actief 17-10-2018

Scoot_2 Caroline

Bericht door Scoot_2 Caroline » 13-05-2017 22:21

Mooie rit, goed in elkaar gezet .
En ach 2 buitjes regen moet kunnen beetje hard rijden en je waait zo weer droog
Chapeau mannen :!:

En iedereen bedankt, was weer ouderwets gezellig uitroep

old-scooterfan (Eddy)
Berichten: 103
Lid geworden op: 30-04-2014 20:08

Bericht door old-scooterfan (Eddy) » 13-05-2017 23:04

Aan de organisatoren van deze rit vandaag : top georganiseerd, heel mooie rit en fijn gezelschap.
Gelukkig hebben we niet teveel regen gehad.

Misschien een tip indien mensen de rit niet uitrijden en in verschillende groepen vertrokken na de groepsfoto.
Best dit duidelijk kenbaar maken, anders heb je mensen die met het verkeerde treintje volgen, zeker als ze niet op de track rijden.
Tip : meld duidelijk welke groepen welke kant uitgaan, en neem wat tussentijd tussen de groepen, zeker als er moet gereden worden bij felle regen.
Ik heb de mooie rit toch volledig uitgereden mits dat klein misverstand dat ik even me liet verleiden om een groepje te volgen dat andere wegen op zocht.
Na onderweg nog gegeten te hebben was ik rond 21:30 weer veilig thuis. Nog even alles getankt.
Vandaag heeft mijn MaxSYM er weer 600 km bij gekregen, met een gemiddeld verbruik van 4,7 L/100km, waarbij toch een 400 km goed doorgereden is op de snelweg.

Diny, ik hoop dat je dealer alles kosteloos in orde brengt en dat je snel weer kan rijden. Ik begrijp dat dit een offday moet geweest zijn, want je zit daar toch mee in je hoofd, onafgezien je kon meerijden met Dick.

Sylvia, we hebben je ook gemist. Zorg dat je snel weer fit bent. En ik raad je toch aan om deze rit een keer te gaan rijden, echt de moeite.

Bedankt voor de fijne dag en het fijne gezelschap. Tot de volgende.

:D :wink:
MaxSYM600iABS Zwart Classic
voorheen MaxSYM400iABS Zwart

Ook onder old-scooterfan terug te vinden op motor-forum.nl - O.a. forum "MaxSYM 400 & 600" (deel 1, 2 en deel 3)

Plaats reactie