2017 DBS 4-daagse 2017

Erik Rijshouwer
Gouden sterlid
Gouden sterlid
Berichten: 75
Lid geworden op: 10-06-2016 12:25

Bericht door Erik Rijshouwer » 05-06-2017 17:49

Ben ook om 15.00 uur weer thuis aangekomen. Heb genoten van het uitstekend georganiseerde weekend.
Hebben mooie ritten gemaakt een heerlijk bochtenwerk gehad .
Weer wat kg zwaarder thuis gekomen want ook het eten was overweldigend.
Mijn complimenten aan de organisatoren en hartelijk bedankt voor de mooie ritten.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Suzuki Burgman AN650Z - 2023
Suzuki Burgman AN650A - 2016
Honda VTX1300R - 2010
Honda Shadow VT 700 - 2006
Kawasaki KE 175 - 1984
Honda CB 400A Hawk Hondamatic- 1978

helix tony
Berichten: 71
Lid geworden op: 25-11-2009 22:15

Bericht door helix tony » 05-06-2017 18:46

ik ben ook weer veilig thuis,vond het erg gezellig
en ben ook blij dat het allemaal veilig en zonder problemen is verlopen.
ik ben wel een kilo aangekomen geloof ik,met al dat eten.
hotel was ook goed en verzorgd.
kortom toppertje
Honda Helix[de honda Tupperwarewing] en Crx,als het maar op n X eindigd!oh en Honda c 90 en een honda innova 125 en en ook een forza 300 eneen harley davidson sportster.[en ik heb ze nog steeds allemaal,dussss]

Belia
Berichten: 6
Lid geworden op: 30-05-2017 20:22

Bericht door Belia » 05-06-2017 19:09

Wij waren om 18:00 thuis, toen we van de motor thuis afstapte, zeiden we gelijk wat was het leuk en gezellig, zoveel verschillende mensen, en toch vorm je een club, heel bijzonder.

Was ons eerste weekendje mee weg, dus krijg je de kans om met verschillende mensen even gezellig bij te praten, en wat beter te leren kennen, ik ben blij dat ik nu van iedereen de juiste naam weet.

Hulde aan de mannen Guido, John, Patrick, Peter en Ronald, was een hele mooie rit, ik heb volgens mij 3 dagen met een grote smile achterop gezeten, ( vandaar dat mijn helm zo strak zat)
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en snel tot ziens.

Met vriendelijke groet, Jan en Belia

Ton MP3
Berichten: 162
Lid geworden op: 22-08-2014 19:37

Bericht door Ton MP3 » 05-06-2017 20:31

Opnieuw een geslaagde 4 dagen tocht naar het Westerwald mee gemaakt georganiseerd door het DBS team die er weer veel werk van hebben gemaakt. Hulde daarvoor.Het is natuurlijk niet voor niets de gezelligste club van Nederland .

Het hotel was prima het weer heeft zich ondanks een paar buien zich goed gehouden en we hebben weer genoten van de mooie natuur maar ook van het gezelschap.

Om ca. 18u waren we weer thuis met ruim 1045km op de teller.

Ton & Anita.
"Vriendschappen zijn net motoren,als je ze niet onderhoudt,roesten ze"

Peugeot Elystar 50 grijs 2004 - 2006
Kymco Grand Dink 50 S antraciet 2x 2006 - 2014
Piaggio MP3 -500 Business zwart ABS / ASR, 2014 - september 2018

fred3111
Gouden sterlid
Gouden sterlid
Berichten: 175
Lid geworden op: 12-06-2015 21:04

The Making of.......

Bericht door fred3111 » 05-06-2017 21:21

De traditionele groepsfoto zal ongetwijfeld snel volgen!
Echter hoe deze foto tot stand kwam zie je hier:
https://youtu.be/gMKGiy4jzck
Helaas moest het filmpje gecomprimeerd worden naar 720p.
Desalniettemin, veel plezier :wink:

Grtz
Fred
De voorzijde van mijn Burgman 650 Executive is zo mooi!!! Jammergenoeg zien de meesten slechts mijn achterlichten!

Seven Hills - Peter
Berichten: 549
Lid geworden op: 05-01-2011 13:34

Bericht door Seven Hills - Peter » 05-06-2017 21:43

Ook deze Westerwald 4 daagse hebben we bijzonder genoten. Fijn ook dat iedereen het zo naar zijn zin heeft gehad. Dit was eigenlijk ook wel van jullie gezichten af te lezen. Als teamlid geeft je dat uiteraard voldoening en hoop je dit in de toekomst nog velen malen te kunnen herhalen.

De ritten waren ook dit jaar weer zorgvuldig uitgekozen om jullie zoveel mogelijk van deze omgeving te laten zien. Daarin zijn we naar mijn mening goed geslaagd afgaande van jullie blije gezichten. Dat is ook waar we het uiteindelijk voor doen, jullie een leuk weekend bezorgen waarin alles goed is geregeld.

Hulde zeker ook aan Paul en Alexandra van Hotel Heiderhof die alles in het werk hebben gesteld om ons een onvergetelijk weekend te bezorgen, dat is hun zeker gelukt. Zowel het ontbijt als de culinaire prestaties voor het avondeten waren van sublieme kwaliteit.

Dank ook aan de teamleden John , Guido en Patrick die dit weekend maar zeker ook tijdens voorbereidingen van het afgelopen half jaar, hun steentje hebben bijgedragen.

Last but not least uiteraard alle overige deelnemers die dit weekend tot een succes hebben gemaakt, jullie waren fantastisch :!:

Kortom, een geweldig weekend met gezellige mensen waar wij met plezier op terug kijken.

Jacqueline & Peter
Kymco Xciting 500I ABS (April 2011 - Sept. 2014) 38.000 km.
Honda Silverwing 600 ABS (Sept 2014 - Nov 2021)
Honda Forza 750 Jeans blue (Febr.2022 - Mrt. 2022 :cry:)
Garmin Zumo XT / Edge Touring / Edge explorer

Sylvia

Bericht door Sylvia » 05-06-2017 23:06

Ik ben ook weer thuis. Het waren weer mooie dagen en ritten. De middagrit van de zaterdag vond ik geweldig en de zaterdagavond had ik pijn in mijn kaken van het lachten – opgezette dieren en een opgezette knie). Mooi hotel op een schitterende locatie en ja, ook ik ben zeker een kilo aangekomen.

De terugreis (in een weg via de Autobahn, behalve een ongeplande Sightseeing City Tour tussendoor die eigenlijk ook wel mooi was – welke Duitse stad, ik weet het niet meer, een grote stad dat is zeker) was ook prima en de mensen maakten die vier dagen tot bijzonder gezellige dagen.

De stijve nek (verkrampt rijden vanwege die rug) ‘betaal’ ik graag als prijs voor de onvergetelijke dagen die weer door Guido, Patrick, John, Peter en Ronald en door alle DBS-ers mogelijk zijn gemaakt. Bedankt allemaal. En ja, tot de 25e :-)




Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MPeter3
Gouden sterlid
Gouden sterlid
Berichten: 115
Lid geworden op: 22-07-2015 12:15

Bericht door MPeter3 » 05-06-2017 23:18

Ik mag gelukkig terug kijken op een heel geslaagd weekend met zeer vrolijke en gezellige mensen.

Mooie ritten met alles erop en eraan en voor ieder wat mooi''s. Dank aan de organisatie die dit toch maar even voor ons mogelijk gemaakt hebben. Grote Klasse!

Goed en gezellig hotel met aardig personeel en lekker eten.

Verder Iedereen bedankt voor dit onvergetelijke weekend. Het was Top!



Afbeelding


Afbeelding
Piaggio MP3 500IE SPORT ABS/ASR 2014 Heden.
Piaggio MP3 400LT 2010
Kymco New People S 50 Heden
Kymco People S 25 2009
Kymco People S 50 2008
Kymco People 2005

De Appies Patrick
Hoofd Moderator
Hoofd Moderator
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23-07-2010 08:26

Bericht door De Appies Patrick » 06-06-2017 11:18

Wanneer je met de voorbereidingen van de 4-daagse bezig bent kun je alleen maar hopen dat het hele programma in de smaak valt bij een ieder, ik geloof wel dat we hier weer in geslaagd zijn aan de reacties te horen en nu ook weer te lezen.

Het hele weekend is vlekkeloos verlopen, op een kwijtgeraakte bril na van Erik die nog ergens in de buurt van Zorba de Griek moet liggen, iig geen incidenten of ander ongemak. Het weer was ons goed gezind, op een enkele bui na. Het hotel Heiderhof was eigenlijk voortreffelijk te noemen, de eigenaren en personeel doen wat ze beloven, niets was te gek voor ze.

Tijdens de 2 ritten in het Westerwald is me weer opgevallen dat motorrijders het gebied nog niet hebben omarmd zoals bijvoorbeeld de Eifel of het Sauerland. Onderweg heb ik regelmatig mensen bijna met open mond zien staan kijken naar onze groep. Automobilisten die inhouden om de gehele groep voor te laten gaan bij een splitsing waar we eigenlijk geen voorrang hadden. De wat kleinere wegen waren niet allemaal van topkwaliteit maar dat hebben we denk ik allemaal wel voor lief genomen.

Ik heb ieder geval genoten van het samenzijn in een ontspannen en gezellige sfeer! :D

Tevens een bedankje voor sponsor Kymco voor het beschikbaar stellen van de X-Citing 400 en Downtown 350 demo's!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
www.dutchbigscoots.nl
Geniet van het leven en doe het goed!
Ga dus regelmatig op stap met je motor(scoot) .......!

Honda CRF 1000 DCT
Honda NC 750 X DCT
Honda Integra NC 700 DCT
Aprilia Atlantic Sprint 500

helix tony
Berichten: 71
Lid geworden op: 25-11-2009 22:15

Bericht door helix tony » 06-06-2017 13:18

nu ik weer in nederland ben besef ik dat we vreselijk geboft hebben met het weer.wat een storm hier.
Honda Helix[de honda Tupperwarewing] en Crx,als het maar op n X eindigd!oh en Honda c 90 en een honda innova 125 en en ook een forza 300 eneen harley davidson sportster.[en ik heb ze nog steeds allemaal,dussss]

Plaats reactie