5 jaar Jubileum dBS Mega Scootermeeting

Plaats reactie
corneel
Berichten: 19
Lid geworden op: 28-06-2012 15:45

Bericht door corneel » 28-09-2014 08:40

met zulke goede weersverwachting en zo'n groots opgezet evenement voor mij ook :



. . " DAT GAAT NAAR DEN BOSCH TOE SOETE LIEVE BURGMANNETJE ........ "



grt.

corneel.
goed weer vandaag ! www.ikbrom.blogspot.com

deMeester

Bericht door deMeester » 28-09-2014 09:05

DBS van harte gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan. Tot vanmiddag bij Treurenburg.

rocketheo (Theo)

Bericht door rocketheo (Theo) » 28-09-2014 10:30

DBS en alle leden van Harte.

Meetings gaan helaas niet meer lukken voor mij, net iets te ver.

Hoop dat jullie mooi weer en veel aanloop krijgen, veel plezier.

Groetjes Theo

Scoot_020
Berichten: 1079
Lid geworden op: 10-11-2009 21:26

Bericht door Scoot_020 » 28-09-2014 21:06

De eerste bewegende beelden van MFer Monomuis staan HIER
Was leuk zolang het duurde. Niet meer actief 17-10-2018

Scoot_2 Caroline

Bericht door Scoot_2 Caroline » 28-09-2014 21:41

Zo, ook alweer tijdje thuis
8 uur vannochtend vertrokken ( vond t nog best wel fris) :roll:
Bijna iedereen was er al en toen kon t opbouwen beginnen, een aantal sponsoren kwamen vrij snel daarna
Iedereen kreeg een plekje en om 11 uur stond alles
Tijd voor koffie, maar toen kwamen de eerste gasten al dus gauw naar onze plek
Het was een fantastische dag, het weer speelde daar zeker in mee en veel bekende en nieuwe gezichten gezien
Ik zeg: dit is voor herhaling vatbaar :!: :!:

Stephan

Bericht door Stephan » 29-09-2014 08:20

Wat een geweldige dag hebben wij gehad!
Alles was tot in de puntjes geregeld. Het is duidelijk dat DBS & STN een perfecte match is!

Zelf ben k om 07.00uur vertrokken vanuit Amsterdam. Om 11.30 reden wij het terrein op.
Leuk op eindelijk kennis te maken met Guido en Yvonne.

Om 21.15uur was ik weer thuis met 235km op de teller.
Bedankt allemaal voor de mooie en gezellige dag! Dit smaakt inderdaad naar meer :D

Afbeelding
Leaders of the pack...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

eddd/Ed
Berichten: 725
Lid geworden op: 20-03-2010 17:19

Bericht door eddd/Ed » 29-09-2014 09:06

Zo , en ook al weer een tijdje thuis ,was best wel een beetje laat op het terrein ,maar ben blij dat ik gegaan ben (ook al was het met de koekblikkert) weer heel veel oude bekenden de hand kunnen schudden ,heerlijk ,ondanks dat ik nooit meer meerij (voorlopig scooterloos) , heb ik nog steeds een warm gevoel als ik jullie allemaal weer zie of spreek , kijk en dat is nou het mooie van DBS ,het kruipt in je en je blijft een schakel in de ketting .

Organisatie bedankt voor de leuke dag,het was TOP,alle sponsoren ,STN die voor elk ritje bijna een dag op de scooter zitten ,jullie zijn helden ,(met een tik) :lol:

met vriendelijke groet .

Ed
"Mens" is de naam ......waar ik soms trots op ben ....maar me meestal voor schaam.

dijksan
Berichten: 13
Lid geworden op: 01-06-2011 01:37

Genoten

Bericht door dijksan » 29-09-2014 09:29

Heb behoorlijk genoten. Wel toevallig dat Stephan met ph dezelfde jas heeft als Stefan met de F.

Het mooie vond ik de laagdrempeligheid bij de sponsors/ importeurs om proefritten te kunnen maken op verschillende Motoren.

Natuurlijk ben ik naar mijn mening te vaak afwezig op ritjes.
En toch weten vaste DBS nog steeds wie ik ben. Dat zegt wat over jullie kracht.

Groet Stefan
genieter van een suzuki burgman an 650 exe

Guido
Beheerder / Oprichter
Beheerder / Oprichter
Berichten: 1809
Lid geworden op: 06-11-2009 15:47

Bericht door Guido » 29-09-2014 13:48

Toch maar alles even bij elkaar houden.
Heb behoorlijk genoten. Wel toevallig dat Stephan met ph dezelfde jas heeft als Stefan met de F.

Het mooie vond ik de laagdrempeligheid bij de sponsors/ importeurs om proefritten te kunnen maken op verschillende Motoren.

Natuurlijk ben ik naar mijn mening te vaak afwezig op ritjes.
En toch weten vaste DBS nog steeds wie ik ben. Dat zegt wat over jullie kracht.

Groet Stefan
_________________
.
eddd
BerichtGeplaatst: 29 Sep 2014 09:51 am Onderwerp:
Zo , en ook al weer een tijdje thuis ,was best wel een beetje laat op het terrein ,maar ben blij dat ik gegaan ben (ook al was het met de koekblikkert) weer heel veel oude bekenden de hand kunnen schudden ,heerlijk ,ondanks dat ik nooit meer meerij (voorlopig scooterloos) , heb ik nog steeds een warm gevoel als ik jullie allemaal weer zie of spreek , kijk en dat is nou het mooie van DBS ,het kruipt in je en je blijft een schakel in de ketting .

Organisatie bedankt voor de leuke dag,het was TOP,alle sponsoren ,STN die voor elk ritje bijna een dag op de scooter zitten ,jullie zijn helden ,(met een tik) Laughing

met vriendelijke groet .

Ed
.
Hans M
BerichtGeplaatst: 29 Sep 2014 10:47 am Onderwerp:
Zoals ik op FB zei een top dag lekker weer te weinig tijd om alles te kunnen rijden en iedereen te spreken.
Dank aan de sponsors de organisatie en het feit dat Guido het forum begonnen is en wij natuurlijk die het forum levend houden op naar de 10 jaar.
Ik heb Ria niet kunnen overhalen om les te nemen en op de MP3 te stappen, ja wel achterop.

@Carolien hij zit er al op hoor Cool
Afbeelding


.
john57
BerichtGeplaatst: 29 Sep 2014 12:39 pm Onderwerp:
Gisterenmorgen om 7:45 vertrokken en om 19:30 weer thuis en ik heb genoten van elke minuut.
Onvoorstelbaar wat we voor elkaar hebben gekregen, het bestaansrecht van een club als DBS heeft zich weer eens bewezen.
Ben vooral benieuwd naar de foto's en de verhalen van anderen.
Iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt bedankt !
.
Ton MP3
BerichtGeplaatst: 29 Sep 2014 01:13 pm Onderwerp:
Wij willen de organisatie van DBS complimenteren met de geweldige dag die wij hebben gehad om het 5 harig jubileum van deze club te mogen vieren.
De sponsors hebben hierin een groot aandeel gehad zodat voor ieder wat wils iets te doen was.

Ga zo door DBS en nu op naar het 10 jarig jubileum. Very Happy

Ton & Anita.
:wink:
----------------------------------
Honda X-Adv 750 2023, twee punt nul
Honda X-adv 750 2021 The next Level
Honda SW-T 600 2011
Honda NC 700 Interga. The Smooter
Honda FJS 600 Silverwing 2006 Black
Honda FJS 600 Silverwing 2001 Blue

Guido
Beheerder / Oprichter
Beheerder / Oprichter
Berichten: 1809
Lid geworden op: 06-11-2009 15:47

Bericht door Guido » 29-09-2014 14:11

Zo... pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff nog steeds niet helemaal het besef wat we gisteren allemaal hadden neergezet.. Jeetje wat een mooi festijn zeg.

Oude makkers weer gesproken, nieuwe leden mogen verwelkomen en nog heel veel andere mensen zien genieten van een super evenement.

Onze sponsoren en andere deelnemers hebben enorm uitgepakt, zeer mooi en goed gevulde stands. Ook mooi hoeveel testscooters er waren meegebracht. voor iedereen was er wel een scooter bij die je graag eens zou willen testen. Daar werd dan ook zeer veel gebruik van gemaakt. Meerdere keren wezen de bezoekers mij op de kracht van ons evenement. Zij vertelden hoe laagdrempelig ze nu konden gaan test rijden en dit bij een dealer niet zo snel zouden doen. Ik weet zeker dat ook de standhouders hier baat bij zullen hebben, want ik heb alleen maar positieve reacties gehad. Een hoop pretoogjes die gisteren misschien wel de scooter van hun dromen hebben gereden.

STN was erg goed vertegenwoordigd, wat een mooie club is dat toch. Modern Vespa had in zijn eentje ook een mooie stand neergezet en werd later nog door een aantal Vespa's aangevuld. Ook KTN was aanwezig, iets wat wij erg toejuichen.
De Duitse HGF was zelf met een groepje naar Den Bosch gekomen. Hun vriendenvlag wapperde aan onze DBS stand.

Zoals John ook al aanhaalt..
Dutch Big Scoots is in 5 jaar uitgegroeid tot een club die tot dit soort zaken in staat is.
Alles dankzij onze leden, onze sponsoren, onze bevriende clubs en andere die de club een warm hart toedragen.

Dan wil ik ook hier even mijn dank uitspreken voor het DBS team (de blauwe vrouwtjes en mannetjes) wiens inzet er voor heeft gezorgd dat de dag perfect is gelopen. DANK JULLIE ALLEMAAL!
----------------------------------
Honda X-Adv 750 2023, twee punt nul
Honda X-adv 750 2021 The next Level
Honda SW-T 600 2011
Honda NC 700 Interga. The Smooter
Honda FJS 600 Silverwing 2006 Black
Honda FJS 600 Silverwing 2001 Blue

Plaats reactie