2014 Lenterit (10 mei)

Plaats reactie
nitta

Bericht door nitta » 11-05-2014 19:42

vandaag na natte start in het droge thuisland aangekomen voortgestuwd door enkele windbuien. aja km tellen we allang niet meer alleen wordt er wel gewikt en gewogen om het onderhoud tussen twee out of the house momenten tijdig in te lassen.

en nu terug aftellen ( nog zes dagen....)(oeps nog maar vijf)

marion

Bericht door marion » 12-05-2014 06:20

Ik ben blij voor jullie dat jullie het nog goed naar de zin hebben gehad. ik baalde wel dat het zo slecht weer was, maar ik durfde het wegens mij gezondheid niet aan. Het deed wel wat zeer toen ik jullie allemaal weg zag rijden, maar goed het was niet anders. Ik hoop dat jullie met de eifel-route beter weer hebben ik hoop jullie allemaal gauw weer te zien. Maar eerst ga ik met mij gezin volgende maand het warme weer opzoeken.
gr marion

Vonne

Bericht door Vonne » 12-05-2014 22:23

Ook ik ben weer bekomen van de lente-herfstrit :lol:
Het was mijn vuurdoop want ik reed voor het eerst niet als duo, maar zelf op een gehuurde MP3 van Veda. Ik had eigenlijk op een 2 wielerscoot mee willen rijden maar aangezien mijn motor rijbewijs nog even op zich laat wachten :? En ik ook legaal wil rijden :roll: toch maar op een 3-wieler. Dit was buiten de versie uit de jaren 70 een primeur voor mij :wink: Ik had het niet verwacht maar ik heb echt genoten van het zelf rijden! Ondanks het natte weer; Carolien had gelukkig een spons bij zich zodat we de boel mooi konden drogen, waar ik uiteraard gretig gebruik van heb gemaakt 8) , was het rijden heerlijk! Het geeft moed om door te gaan met de rijlessen en liet mij zien waar ik al die moeite ook alweer voor doe. Dank jullie wel voor de heerlijke dag en ja; ik ben ook verslingerd! :)

Scootboy Wilfried
Berichten: 79
Lid geworden op: 04-09-2012 22:05

Bericht door Scootboy Wilfried » 13-05-2014 08:23

Hoi Vonne,

Toch wel een dikke pluim hoor. Je opmerking 'ik dacht iedereen op te houden' hield helemaal geen steek... Voor mij was het alsof je wekelijks je ritje maakte, zo vlot ging het in de natte bochtjes.
Nog veel veilig rijplezier en hopelijk snel op je eigen machine! 8)
Rij niet sneller dan je engelbewaarder...
BMW C 400 GT

Wilfried

Plaats reactie