Voorjaars-rit 2013 (6 april)

Plaats reactie
eddd/Ed
Berichten: 725
Lid geworden op: 20-03-2010 17:19

Bericht door eddd/Ed » 07-04-2013 22:43

Liever laat dan nooit , Olga bedankt voor de organisatie ,de rit , de gastvrijheid en het pannenkoeken buffet ,de oplossing van de eeuw om zo'n grote groep hongerige motorscooter rijders stil te krijgen ,top ,
Voor de rest vond ik het na een lange tijd weer geweldig om met de groep mee te rijden , man wat een gezellig clubje bij elkaar ,

Excuses voor de (mij ) bekende mensen die ik helaas niet allemaal gesproken heb en natuurlijk de (voor mij ) nieuwe gezichten die ik ook niet allemaal gesproken heb .

Ik ben altijd weer blij dat iedereen ongeschonden thuis is gekomen .

Ed
"Mens" is de naam ......waar ik soms trots op ben ....maar me meestal voor schaam.

Seven Hills - Peter
Berichten: 549
Lid geworden op: 05-01-2011 13:34

Bericht door Seven Hills - Peter » 08-04-2013 07:52

Theet schreef:
Olga34 schreef:Ik krijg de link niet open Peter :shock: :shock:
Ook ik krijg de link niet open


Sorry, fotolinkje inmiddels aangepast en HIER te bekijken. :roll: :roll:
Kymco Xciting 500I ABS (April 2011 - Sept. 2014) 38.000 km.
Honda Silverwing 600 ABS (Sept 2014 - Nov 2021)
Honda Forza 750 Jeans blue (Febr.2022 - Mrt. 2022 :cry:)
Garmin Zumo XT / Edge Touring / Edge explorer

Jack F.
Berichten: 131
Lid geworden op: 20-12-2010 16:22

Bericht door Jack F. » 08-04-2013 08:43

Ik zie ze inmiddels wel. leuke foto's Peter.
2 jaar MP3, bijna 3jaar Honda Deauville en nu een Kawasaki Vulcan S Sport LT. En mijn Yamaha FZS600-Fazer.

Scoot_2 Caroline

Bericht door Scoot_2 Caroline » 08-04-2013 09:25

Leuke foto's Peter!

Christiaan
Berichten: 253
Lid geworden op: 22-04-2011 23:29

Bericht door Christiaan » 08-04-2013 09:46

Beter laat dan nooit, ook ik vond het weer een zeer geslaagde rit! De dag begon voor mij met wat vertraging vanwege Karl's accu-probleem, maar met startkabels en de behulpzaamheid van de medewerkers van een tankstation langs de Haagse A12 waar Kevin en ik met Karl hadden afgesproken konden we zo weer op weg. En we waren ruim op tijd in Maarsbergen waarbij we lekker rustig aan hebben gereden (100-110km/uur).

Vervolgens was het genieten van een prachtige rit die weer de DBS-geschiedenisboeken in gaat als een groot succes! Mede dankzij Olga als organisator, Het prachtig gelegen Veerhuys met zijn creatieve buffetoplossing en natuurlijk het rostvaste team 'weg-afzetters' dat weer een vloeiende doorgang mogelijk maakte. En in de laatste plaats het weer, waar we veel geluk mee hadden. Als jullie goed hebben opgelet kon je zien dat we het grootste deel van de dag vlak boven de bewolkingsgrens hebben gereden. Ten zuiden van de rivieren was het bewolkt, wij hadden het zonnetje! Koud had ik het de hele dag niet. Die thermokleding van de Lidl is zijn geld dubbel en dwars waard.

Ik heb overigens ook heel wat foto's gemaakt, waarvan ongeveer de helft al enkele minuten na het maken op Facebook te bewonderen was. Ik zal ze in de loop van vandaag (druk met werk) even op het forum plaatsen :D
Suzuki Burgman 400 ABS Limited (versie 2012)
Yamaha Majesty 400 ABS (versie 2013)
Yamaha X-Max 250i (versie 2008)
Yamaha Majesty 400 (versie 2004)
Yamaha Majesty 250DX (versie 1999)

eddd/Ed
Berichten: 725
Lid geworden op: 20-03-2010 17:19

Bericht door eddd/Ed » 08-04-2013 12:26

Gewoon openen met Int Explorer , mooie kiekies Peter.

Ed
"Mens" is de naam ......waar ik soms trots op ben ....maar me meestal voor schaam.


Guido
Beheerder / Oprichter
Beheerder / Oprichter
Berichten: 1809
Lid geworden op: 06-11-2009 15:47

Bericht door Guido » 09-04-2013 11:25

Yvon en ik hebben vanaf de eerste kilometer genoten, WAT EEN GESLAAGDE DAG!
Diny, Ed en Irma kwamen naar Boxmeer, om van daaruit naar Maarsbergen af te reizen. Een leuke aanrij-route zonder snelweg, welke we op weg naar huis gewoon nog een keertje over hebben gedaan.

Dan kom je daar in Maarsbergen aan... :shock: :shock: :shock: :shock:
Wat een berg scooters zeg.. Een prachtig gezicht. En wat een hoop deelnemers.. 46 dacht ik.
Net voor de rit begon, toen iedereen buiten bij hun scooter stond, heb ik heel even op de stoep staan te genieten van jullie allemaal.
Martin Luther King riep ooit "I have a dream" doelend op een wens die hij wilde laten uitkomen.
Op die stoep staande dacht ik.. "I have ook a dream" alleen zit ik er midden in. GEWELDIG!

38 scooters/motoren en 46 deelnemers die zich voortreffelijk hebben aangepast aan het groepsrijden. Alles verliep zeer goed en gezellig.
Een pluim voor alle deelnemers!

En natuurlijk een pluim voor de organisatie en voorrijders. Super gedaan mensen.

Oh ja... bedankt voor alle leuke foto's...
Een verslag van deze rit zal binnenkort in de ScooterXpress verschijnen.

Gr, Guido.
----------------------------------
Honda X-Adv 750 2023, twee punt nul
Honda X-adv 750 2021 The next Level
Honda SW-T 600 2011
Honda NC 700 Interga. The Smooter
Honda FJS 600 Silverwing 2006 Black
Honda FJS 600 Silverwing 2001 Blue

nutty/ Kevin

Bericht door nutty/ Kevin » 09-04-2013 12:06

Ik ben altijd zeer onder de indruk hoe zo'n grote groep toch steeds zo soepel bij elkaar kan blijven.
Ronald en andere die steeds het verkeer tegenhouden zijn echt een aanwinst.

Fantastische groep mensen bij elkaar,leuke mentaliteit,geen haantjes of ander geks.
Elke keer weer een waar genot om deel aan te mogen maken 8-)

Hoop dit jaar nog veel ritjes te mogen maken,al moeten we hier thuis wel even kijken wat de economie gaat doen want mijn vrouw haar baan staat op het spel.
Hopen dat het allemaal mee gaat vallen :?

gr kevin

eddd/Ed
Berichten: 725
Lid geworden op: 20-03-2010 17:19

Bericht door eddd/Ed » 09-04-2013 13:16

Zo ist maar net Kevin ,zoals je weet staat boven elke haan een kip,en die leren je het haantjes gedrag wel af, tok (liep daar nu een kip tegen het hek ?)tevens zijn we die leeftijd wel ontgroeid ....denk?


Ed (kukele.....ehhh ....weet ik veel)
"Mens" is de naam ......waar ik soms trots op ben ....maar me meestal voor schaam.

Plaats reactie