Pre-winterrit 2012 Babbelbox.

Guido
Beheerder / Oprichter
Beheerder / Oprichter
Berichten: 1809
Lid geworden op: 06-11-2009 15:47

Bericht door Guido » 25-11-2012 20:31

Weer heerlijk genoten van een fijne dag samen zijn. Het weer was prima, sterke wind maar veel zon. Een groot deel van de groep ging vanaf de kartbaan richting huis, helaas ik ook. Vindt het best jammer, zeker nu er verteld wordt dat het zo mooi is geweest. Van de andere kant had Diny ook een punt. Veel takken op de weg en dat wil je in het donker niet tegenkomen. De rit naar huis was ook prachtig, onverwachts 2 pontjes meegenomen en licht zeeziek geworden. :wink:
In Oss moesten we ieders onze eigen kant op.. Het was weer geweldig allemaal.

Voor foto's
KIJK HIER
----------------------------------
Honda X-Adv 750 2023, twee punt nul
Honda X-adv 750 2021 The next Level
Honda SW-T 600 2011
Honda NC 700 Interga. The Smooter
Honda FJS 600 Silverwing 2006 Black
Honda FJS 600 Silverwing 2001 Blue

Gast

Bericht door Gast » 25-11-2012 20:35

Ook ik ben weer terug at home,het laatste stuk ongeveer vanaf Tiel lekker binnendoor gereden totdat Olga en Karst in arnhem naar huis reden en Erwin en ik door arnhem centrum en dan via velp waar het begon te regenen binnendoor via Rheden en dieren ,laag soeren eerbeek en loenen tot aan Klarenbeek en daar ging Erwin verder naar deventer ca.15 á 20 minuten dan nog.
Ook al waaide het flink ik heb genoten en vond het leuk om alvast een gedeelte van de groep te ontmoeten ook al duurt het nog wel ff voor ik iedereen bij naam en scoot zal kennen,tja ben ook niet meer de jongste natuurlijk.
En John leuk dat wij wat hebben gekletst over wederzijdse bekende dingen uut baemmel haha.
Volgend jaar wil ik weer met frisse zin meerdere ritten proberen mee te maken.
Ik zie ook uit naar de foto's
Hopelijk is iedereen veilig thuis aangekomen.
Tot horens.

silverback

Bericht door silverback » 25-11-2012 21:28

We benne wee thuus, een heerlijk daggie gehad. Mooi zonnetje met een licht briesje, wat wil een mens nog meer. Dank aan allen voor de geweldige sfeer. Erg leuk om nieuwe en iets mindernieuwe gezichten te zien en te spreken. Dank ook aan mijn lieve Silverwing voor het kranige verweer vandaag. Karst,Olga, Theo e.a.?? sorry naam vergeten, voor de mooie terugtocht. Theo bedankt en tis maar goed dat die flitspaal een foto van onze voorkant heeft gemaakt haha. 8-) See you all nexst time at DBS !!!

Ronald
Berichten: 1260
Lid geworden op: 09-03-2010 22:18

Bericht door Ronald » 25-11-2012 21:56

Zo ook weer thuis 21.35uh

Lekker uitgeshaked vandaag :? Helaas niet kunnen karten want die kloojoos verhuren de baan voor de hele dag op een zondag :cry:

Nou ja de route was mooi en vooral het tweede gedeelte :twisted:

Bijna op het eet adres nog 3 druppels regen gehad maar kon gelijk aan schuiven bij het gourmetten honger

Toch weer een geslaagde dag geworden :D
Suzuki Burgman 400 / Honda silverwing 400
Honda SW-T 600 52500km 07-04-2012 = 20-02-2014
Suzuki V-strom 650 20-07-2017 92.000 km
Suzuki V-storm 650 15-10-2017 8000 KM

De Appies Patrick
Hoofd Moderator
Hoofd Moderator
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23-07-2010 08:26

Bericht door De Appies Patrick » 25-11-2012 21:57

Is weer een geslaagde dag geweest zo te lezen, en heeft iedereen weer genoten van de pannenkoeken! :D

Nice Pics Guido, heeft onze hoffotograaf uit Bemmel ook plaatjes geschoten?

@Clemens, heb je de Fuoco nog schoon gekregen gisteren?
www.dutchbigscoots.nl
Geniet van het leven en doe het goed!
Ga dus regelmatig op stap met je motor(scoot) .......!

Honda CRF 1000 DCT
Honda NC 750 X DCT
Honda Integra NC 700 DCT
Aprilia Atlantic Sprint 500

JohnD
Berichten: 27
Lid geworden op: 09-10-2012 15:27

Bericht door JohnD » 25-11-2012 23:05

In de slaapkamer gierde de wind vanochtend door de dauerlufting, Dat beloofd niet veel goeds dacht ik. Toch maar even naar buiten gegaan om te voelen hoe hard het nu echt waait. De scooter uit de garage gehaald en naar het tankstation gereden die 1 km verderop ligt. Nou, dat viel reuze mee, het waait flink maar is beslist geen storm. Thuis eerst nog even ontbeten en toen op weg naar Olga en Karst waar ik hartelijk werd ontvangen met een bakkie koffie. De rit naar Beesd was toch wel lastig maar het went snel. Ik wist niet dat we zoveel moppentappers in de club hebben want het bleef niet bij die éne. Al met al was het een mooie dag en regen....., ja die hebben we nauwelijks gezien. Het was een mooie en geslaagde dag.

Gast

Bericht door Gast » 26-11-2012 10:17

silverback schreef:We benne wee thuus, een heerlijk daggie gehad. Mooi zonnetje met een licht briesje, wat wil een mens nog meer. Dank aan allen voor de geweldige sfeer. Erg leuk om nieuwe en iets mindernieuwe gezichten te zien en te spreken. Dank ook aan mijn lieve Silverwing voor het kranige verweer vandaag. Karst,Olga, Theo e.a.?? sorry naam vergeten, voor de mooie terugtocht. Theo bedankt en tis maar goed dat die flitspaal een foto van onze voorkant heeft gemaakt haha. 8-) See you all nexst time at DBS !!!
haha ja Erwin dat is zo maar ik ken het daar (en toch vergeet je soms dat hij er staat )dus ik wist dat hij alleen van voren zou flitsten en als ik met de auto was geweest had ik er weer één te pakken gehad.

Gast

Bericht door Gast » 26-11-2012 10:36

Guido de foto's zijn leuk geworden en die vogeltjesdans is toch nog aardig gelukt zag ik .
Het is maar goed dat we toch wat eerder zijn gestopt want het is echt zo dat er vooral waar erwin en ik zo binnendoor richting Apeldoorn reden ik toch nog aardig wat takken op de grond zag liggen en het regende en begon aardig te schemeren dus dan zie je het wat minder allemaal.
Maar toch was het een geslaagde dag erg leuk.
Ik ga ff zelf proberen de badge op de jas te strijken mocht dat niet lukken dan kan ik alleen nog maar zomerritten meerijden.

nutty/ Kevin

Bericht door nutty/ Kevin » 26-11-2012 10:40

Heyyyyy wat fijn te lezen dat het allemaal goed is gegaan en iedereen weer veilig thuis is gekomen.
Jullie hebben vast een heerlijke dag gehad :)

Benieuwd naar de verdere foto's :wink:

Clemens
Berichten: 432
Lid geworden op: 17-04-2011 08:40

Bericht door Clemens » 26-11-2012 11:17

De Appies schreef:
@Clemens, heb je de Fuoco nog schoon gekregen gisteren?
Hij zag er inderdaad niet uit. Ben inderdaad even bezig geweest om hem weer schoon te krijgen. Zeldzaam zo'n laag modder dat er op zat. Als je de naam akrapovic op de uitlaat niet meer kunt lezen :o
BMW R1200 GS

Plaats reactie