Pre-winterrit 2012 Babbelbox.

Guido
Beheerder / Oprichter
Beheerder / Oprichter
Berichten: 1809
Lid geworden op: 06-11-2009 15:47

Bericht door Guido » 25-11-2012 10:28

Zo.. Net bij Karst en Olga aangekomen. Prima om te doen, niet koud maar wel wat windvlagen.
De bladeren dansen op de weg. De wind valt wel mee. Heerlijk om te rijden.
----------------------------------
Honda X-Adv 750 2023, twee punt nul
Honda X-adv 750 2021 The next Level
Honda SW-T 600 2011
Honda NC 700 Interga. The Smooter
Honda FJS 600 Silverwing 2006 Black
Honda FJS 600 Silverwing 2001 Blue

Diny
Berichten: 924
Lid geworden op: 17-06-2011 20:47

Bericht door Diny » 25-11-2012 10:32

Gewoon kicken!!!!!! In de zon rijden, met zwarte wolken in de spiegels, tussen de dansende bladeren, schuinhangend tegen de wind, zo samen met Guido bij Olga en Karst aangekomem. Heerlijk kicken,,groetjes Diny :D
Honda NC750DC Integra (2018.......)
Honda NC700DC Integra (2017-2018)
Kawasaki J300SE (2014-2017)
White Beauty (Piaggio Carnaby Cruiser 300ie)(2012-2014)
Kymco Agility 150 cc (2011-2012)

Olga

Bericht door Olga » 25-11-2012 17:51

Plof, de bank is voor mij! Doodmoe maar zeer blij met mezelf dat ik het gered heb!
We hebben de storm getrotseerd en dankzij Diny haar enthousiasme toe ze hier binnen kwam heb ik toch de Yourban gepakt.
Op de snelweg even gestopt want ik was echt bang en daarna heeft John voorop gereden...
Iedereen was goed over gekomen en we hebben heerlijke pannenkoeken gegeten en volop bijgekletst en gelachen!
Daarna weer via de toeristische route naar Gorinchem gereden om warme chocomelk met vette slagroom te nuttigen!
Daarna was ik zo moe dat ik eigenlijk naar huis wilde maar ik was niet de enigste dus iedereen ging op huis aan!
Wij gingen met 6 motoren op pad om bij de A 50 er nog 4 over te hebben maar t was een mooi ritje binnendoor....
Dinsdag gaat de Yourban weer terug en dan is het afwachten wanneer ik weer met Skippy op pad kan....
Hopelijk allemaal tot gauw!

robert

Bericht door robert » 25-11-2012 18:24

het was weer een gezellige dag met DBS.
eerst een lekkere pannenkoek en toen een mooie rit om uit te waaien.
na de chocomelk bij de kartbaan (helaas vol) ging de rit met 5 scoots verder en dit was het mooiste stuk over dijkjes en smalle weggetjes, dus iedereen die gestopt is, rijd hem een keer helemaal is de moeite waard.
het kleine laatste stukje werd de weg ineens een fietspad, maar is met de scoot geen probleem en na nog een glaasje drinken allemaal op huis afgegaan.

was dus weer een mooie dag met schitterend weer, dus die winderigheid daar hebben we het maar niet meer over 8-)

Karl

Bericht door Karl » 25-11-2012 18:31

Ook weer thuis. Het was prachtig weer!! De wind was bij vlagen (jaja.. ;) ) wel aanwezig maar dat viel reuze mee. Bedankt voor de gezelligheid allen! Oh ja, uiteindelijk hebben Ron, Johan, Robert, Marco en ik de rit helemaal uitgereden en dat was bijzonder de moeite waard!

Bij Rijswijk, begon m'n scooter weer in te houden. Binnendoor teruggereden, want als 'tie de geest geeft staat'ie iig niet op de vluchtstrook. Hij heeft me thuisgebracht, maar ik breng 'm van de week toch terug naar de scooterzaak. Als 'ie de volgende keer wéér vervelend gaat doen dan doe ik 'm de deur uit, want ik moet wel het gevoel houden dat'ie me ook weer thuisbrengt als ik ermee op stap ga.

Voor nu in ieder geval een leuke afsluiter van het motorscooterjaar gehad en daar was het toch om te doen!

Deleted User 246

Bericht door Deleted User 246 » 25-11-2012 18:41

Ik ook weer thuis,ppffff, ik ben het helemaal zat, een leuke rit maar wel vermoeiend, de storm getrotseerd, een hele ervaring ...tot de volgende meeting...

Diny
Berichten: 924
Lid geworden op: 17-06-2011 20:47

Bericht door Diny » 25-11-2012 18:55

Alweer genoten vandaag, ik houd wel van lekker ruig weer zoals vandaag! Jammer dat ik het tweede deel van de tocht niet meegereden heb, maar daardoor was ik wel fijn net voor het donker thuis, en lekker via een touristische route. En ja Guido, als je met mij meerijdt, dan kom je nog eens ergens.. :D . En of ik wil of niet, mijn garmin weet de veerpontjes altijd wel te vinden. Ook een hele ervaring met dat ruige water :) . Al met al weer veilig thuis, en nu lekker een avondje niksen. Groetjes, Diny.
Honda NC750DC Integra (2018.......)
Honda NC700DC Integra (2017-2018)
Kawasaki J300SE (2014-2017)
White Beauty (Piaggio Carnaby Cruiser 300ie)(2012-2014)
Kymco Agility 150 cc (2011-2012)

Scoot 023

Bericht door Scoot 023 » 25-11-2012 19:19

Ik ben ook weer op de thuisbasis aangekomen :D
Ondanks een beetje wind, was het weer een dolle boel vandaag. :-P
Alle aanwezigen, bedankt voor deze opnieuw geslaagde dag. :wink:

Ben al een beetje benieuwd naar de foto`s.

john57
Berichten: 492
Lid geworden op: 12-11-2009 23:22

Bericht door john57 » 25-11-2012 19:32

Ben al weer een poosje thuis en heb, ondanks het weer, toch weer genoten van deze dag.
Dit was met recht een remake van de tocht van vorig jaar.
Toen we bij de A15 karting aankwamen kreeg ik ineens een deja vu: vanaf dit moment vorig jaar zouden we Olga kwijtraken in de mist.
Gelukkig herhaalde de geschiedenis zich niet en bleven we op de terugweg allemaal bij elkaar, in ieder geval tot Tiel-West waar ik besloot de A15 naar huis te volgen.

Het was weer een ouderwets gezellige meeting en heb inmiddels ook kennis mogen maken met Theet.

Onderweg goed opgelet wat we vorig jaar allemaal "gemist" hadden en dat was zeker de moeite.
Ook ben ik er achter gekomen dat mijn accu (ondanks dat mijn scoot pas een half jaar oud is) na zo'n zes weken stilstand niet erg veel zin had om zijn werk te doen. :cry:
Na enig "aandringen" besloot hij ten langen leste toch maar de benodigde energie te leveren waardoor de motor aansloeg en waardoor ik toch nog op de afgesproken tijd bij Olga was.

Alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid en tot een volgende keer. :wink:
Four wheels move the body, two wheels move the soul.
Honda SW-T400 ABS 2012, TTRider450, Contour Roam2

Clemens
Berichten: 432
Lid geworden op: 17-04-2011 08:40

Bericht door Clemens » 25-11-2012 20:08

Ik ben ook weer een tijdje thuis. Heb genoten van deze middag. Gezellige klets en lekker uitgewaaid, hoofd weer leeg. Vanaf de kartbaan binnen door via 2 pontjes naar huis gereden. Toen ik de Fuoco had weg gezet begon het regenen. Had het niet beter kunnen plannen. 8)
BMW R1200 GS

Plaats reactie