Duin en Bollenstreek Babbelbox

Autodesign

groepsfoto

Bericht door Autodesign » 17-02-2012 22:59

Ooh, oké, ben er lang niet meer geweest.
Toen ik daar vaak in de buurt kwam waren er nog (militaire?) vliegtuigen.
Misschien anders een idee om een groepsfoto te maken bij de NASA sateliet bij het Space expo in Noordwijk, als Valkenburg niks (meer) is?.
En misschien leuk om daar (voor de liefhebber ook even een blik binnen te werpen ofzo),
en misschien kunnen we wel groepskorting krijgen voor de entree met zo'n hoge opkomst, ha ha.
Er moet daar toch ergens wel een leuke (aparte) achtergrond te vinden zijn?
Het is allemaal redelijk in de buurt dacht ik, maar zomaar een idee.
En misshien vind je mijn idee wel helemaal niks, dus even goede vrienden hoor, ik probeer alleen maar mee te denken.

Groetjes van Frank & Agnes

nutty/ Kevin

Bericht door nutty/ Kevin » 17-02-2012 23:07

Nee vind het juist goed als andere meedenken hoor :)
Ik denk wel dat je moet oppassen dat men niet te lang blijft hangen bij extra zaken.
Een leuke groepsfoto is absoluut een goed idee,ga ik zeker werk van maken,maar helemaal het expo centre doorlopen gaat wat teveel tijd kosten ben ik bang.

Maar iedereen blijf met ideeen komen hoor,leuk als jullie meedenken,ik doe dit natuurlijk ook voor mezelf,maar met name voor jullie,dus jullie moeten het wel leuk vinden natuurlijk scoot2

Autodesign

Bericht door Autodesign » 17-02-2012 23:45

Geen enkel probleem, alleen een leuke (groeps-)foto bij het Spacecentre is misschien ook geinig.
Maar als jullie andere leuke plekken hebben, persoonlijk spreekt een foto mij het meest aan als "het geheel" van een plaatje "klopt", dus ook met leuke achtergrond.
Maar dit kan natuurlijk ook gewoon bij de kustlijn ofzo?
En logisch dat een gehele rondleiding teveel tijd kost, we willen ook nog een pannenkoek, ha ha.
Dus ik laat het geheel aan jullie over, en hoor wel als er nog meer "meedenk onderwerpen" zijn.

Groetjes van Frank & Agnes

Scoot 023

Bericht door Scoot 023 » 18-02-2012 00:07

Wat dacht je van een pannekoek hier; ( http://www.pannenkoekenpaviljoen.nl ) vanuit Zandvoort erg goed bereikbaar en een ruime parkeergelegenheid.

Clemens
Berichten: 432
Lid geworden op: 17-04-2011 08:40

Bericht door Clemens » 18-02-2012 00:14

Hé Nutty, je hebt mijn opmerking om dan maar een rit te organiseren heel serieus opgenomen. Wat een activiteit. En je ziet wel, liefhebbers genoeg voor een leuke rit. Ik meld me natuurlijk ook aan om hem mee te rijden. 8-)
BMW R1200 GS

nutty/ Kevin

Bericht door nutty/ Kevin » 18-02-2012 09:42

Haha ja ik pak de koe gelijk bij de horens ;)

Aangezien iedereen daarna ook weer een beetje op tijd moet kunnen zijn was het voorstel van Dick om een uurtje eerder te beginnen.
Dus 10:00 verzamelen en 11:00 vertrekken.
Lijkt mij een goed plan,commentaar welkom natuurlijk.
Het pannenkoekenhuis een idee inderdaad,maar HET :wink: pannenkoekenhuis bij vliegkamp valkenburg heeft ook een ruime parkeerplaats en je zit naast het bos,leek mij daarom wel extra leuk.

Verder Vroeg Dick,die mij helpt met de puntjes op de i zetten,is er geen pomp net na de start??
Leek me een goeie opmerking en ik heb gelijk het dichtsbijzijnde opgezocht en dat is de BP een 5 min rijden van vertrek,en ligt op de geplande route.

Adres :BP Duinstraat
Duinstraat 16, 2584 AZ Den Haag.


Verdere instructies volgen ;)

En bedankt voor jullie enthousiastme allemaal 8-)
Benieuwd hoeveel leden zich aanmelden.
Dit wil ik uiterlijk een week van tevoren weten zodat ik het restaurant kan boeken.

gr Nutty

nutty/ Kevin

Bericht door nutty/ Kevin » 18-02-2012 09:47

p.s. Ik neem deze taak zeer serieus want ook jullie doorgewinterde tour rijders moeten wel een top dag hebben.
Ik ga mijn stinkende best doen voor jullie ren==


Dit is het pannenkoekenhuisje http://www.pannenkoekenboerderijdehooiberg.nl/

De site vermeld alleen dit : Wij zijn dagelijks geopend van 12.00 tot 20.30 uur.

Reserveren: maandag t/m vrijdag vanaf 10 personen.
(Op zaterdag & zondag geen reserveringen mogelijk.)

Eens even bellen wat er mogelijk is.

Scoot 023

Bericht door Scoot 023 » 18-02-2012 12:07

nutty schreef: en dat is de BP een 5 min rijden van vertrek,en ligt op de geplande route.
Wij tanken alleen bij Total of Shell.

Scoot 023

Bericht door Scoot 023 » 18-02-2012 12:12

nutty schreef:Haha ja ik pak de koe gelijk bij de horens ;)

Lijkt mij een goed plan,commentaar welkom natuurlijk.
Het pannenkoekenhuis een idee inderdaad,maar HET :wink: pannenkoekenhuis bij vliegkamp valkenburg heeft ook een ruime parkeerplaats en je zit naast het bos,leek mij daarom wel extra leuk.
gr Nutty
Heb je al op Googlemaps gekeken dan waar ( Kruisweg 1625 2142 LC Cruquius ) aan grenst, afgezien van de uitvalswegen.
Heb je ook al contact opgenomen met Guido, onze leider, president, opperhoofd? sure? lach

Autodesign

allemaal goed

Bericht door Autodesign » 18-02-2012 14:15

Hai Nutty,
Ik ben niet zo moeilijk hoor, lust veel, en de menukaart van dat andere pannenkoekenhuis / boerderij ziet er ook goed uit.
Mijn scoot loopt op alles wat benzine heet, dus ben ik ook niet gebonden aan.
Maw, vind het geweldig dat je het allemaal wil regelen, en petje af zomaar voor de eerste keer.
En dat uurtje eerder, dus 10 uur verzamelen is ook prima voor ons.

Groetjes en tot gauw.
Frank & Agnes

Plaats reactie