Afsluitings bijeenkomst

Voorjaar 2024. De allerlaatste DBS club bijeenkomst.
Gesloten
Guido
Beheerder / Oprichter
Beheerder / Oprichter
Berichten: 1809
Lid geworden op: 06-11-2009 15:47

Afsluitings bijeenkomst

Bericht door Guido » 07-07-2019 00:08

Het onderstaande is een schrijven mochten wij ontvangen van Dick (Scoot_020).

-------
Beste DBSers,

Als DBSer van het eerste uur ook een woordje van mij.

Treurig om te zien dat om wat voor reden dan ook een clubje liefhebbers op deze wijze min of meer uiteenvalt. Ondanks de mooie woorden en beschreven tijdslijn van Guido die ik alleen maar kan onderschrijven.

Ik ben de laatste jaren niet meer aanwezig geweest maar heb, en vele met mij, veel lol gehad en vrienden overgehouden tijdens het organiseren en de gereden ritten. Soms gaan dingen nu eenmaal zoals het gaat en blijft de herinnering over die we voor altijd kunnen koesteren.

Toch wil ik mij nog een keer bemoeien met DBS, en in dit geval het aangekondigde afscheid.

Om het waardig af te sluiten is het naar mijn mening gepast om nog een keer (voor degene die willen en kunnen) samen te komen en nog één keer anekdotes en sterke verhalen uit de DBS doos uit te wisselen.

Wanneer: Vroege voorjaar 2024

Waar: Centraal gelegen

Met vriendelijke groet,
Scoot_020, Dick

---------

Wij als DBS team zijn blij met dit initiatief en gaan samen met Dick deze afsluitende treffen opzetten. Wij hopen velen van jullie in het voorjaar van 2024 nog een keertje te treffen.
Hoe precies, waar en wanneer gaan we zo spoedig mogelijk met jullie delen.
Tot die tijd zullen het forum (aangepast), Facebook en het e-mailadres in de lucht blijven.
Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als wij.

KOM JIJ OOK?,
wij horen het graag.
----------------------------------
Honda X-Adv 750 2023, twee punt nul
Honda X-adv 750 2021 The next Level
Honda SW-T 600 2011
Honda NC 700 Interga. The Smooter
Honda FJS 600 Silverwing 2006 Black
Honda FJS 600 Silverwing 2001 Blue

Gesloten