Laatste Tanktastocht 2011 (TTT-07)

Ga je zelf een leuke rit doen? Vertel het ons.
fore (Jos)
Berichten: 517
Lid geworden op: 16-11-2009 23:29

Bericht door fore (Jos) » 17-10-2011 21:44

Hendrik conscience stond bekend dat hij het vlaamse volk leerde lezen ...
Wie weet, staat fore binnen 200 jaar in wikipedia ... hij leerde de hollanders dagverslagskes schrijven ...

slap1
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat

Ruud_Sint

Bericht door Ruud_Sint » 29-11-2011 10:57

fore schreef: Aan de uitrit van zevenbergen, komt er van links een grote BMW (met duo) en die wuiven allebei heel heftig goedemorgen … Ik dacht nog bij mezelf 'Pfff die zijn nog nie goe wakker', die hebben niet in de BMW-mot dat mijn wieltjes kleiner zijn dan die van hun … Toch een beleeft handje terug gegooit.
Na een paar 100m, duik ik in de doolhof van Zevenbergen … links, rechts, rechtdoor, … tot aan Peter z'n voordeur …steeds die BMW volgend sure? … Ohh, ik wist nie dat BMW ook scooters had … :? Dag Ruud, dag jolanda ... :oops:
Dat was inderdaad lache...mooie omschrijving..prachtig gewoon. Maar ik wil nog wat toevoegen, het heeft even geduurd maar ik heb hem toch te pakken gekregen...de foto van de deelnemers en hieristiedan.....

Afbeelding

Prcahtige rit, mooi weer en leuke deelnemers...nogmaals bedankt daarvoor

en fore bevestigde tevens wat ik tijdens de eerste toerrit beloofde.....deze motorrijder zwaait naar scooterrijders, niet naar de scooters dus. :lol:

Plaats reactie