Kastelenrit Brabant

Ga je zelf een leuke rit doen? Vertel het ons.
T&K

bevestiging

Bericht door T&K » 04-08-2016 23:18

stond al op de lijst maar toch nog even een bevestiging

Sylvia

Bericht door Sylvia » 05-08-2016 00:41

Bedankt Kevin en tot volgende week zaterdag!

Peter en ik rijden de rit aanstaande zaterdag voor. Dan vinden we hopelijk een leuke lunchlocatie en mooie stopplekken. butterfly

Sylvia

Bericht door Sylvia » 07-08-2016 02:14

Het eerste bericht in deze draad bevat nu de stoplocaties, de lunchlocatie en verdere details van de rit van aanstaande zaterdag.

Peter, Ton en Anita hebben de rit vandaag voorgereden. Ton en Anita kunnen volgende week niet mee en boden vrijdag aan om de rit dan mee voor te rijden omdat de route hen zo mooi leek. Zo'n leuk aanbod is niet te weerstaan dus Peter en ik hebben er dankbaar gebruik van gemaakt en met z'n vieren hebben we een hele gezellige dag gehad.

Die dag startte minder goed: Peter kwam kletsnat aan bij het stratpunt in Tiel terwijl ik me flnk aan het verslapen was. Ton en Anita waren naar Tiel gereden en nadat ik daar ook aan was gekomen en Peter weer een beetje droog was hebben we samen mooie stoplocaties uitgezocht, een leuke lunchlocatie geregeld (die uitsmijters waren geweldig daar in Beers en de bediening was dat zeker), ons af en toe verreden en elkaar zelfs een keer helemaal uit het oog verloren en uiteraard ook weer teruggevonden. Uiteindekijk hbben we een perfecte dag gehad die eindigde in de volle avondzon bij Loevestein.

Vrijdag gaan Peter en ik de puntjes op de i zetten om voor ons allemaal zaterdag een mooie rit te maken.


Afbeelding

doetumaar-wilma
Berichten: 165
Lid geworden op: 06-09-2013 18:28

Bericht door doetumaar-wilma » 09-08-2016 16:33

Nou, ziet er goed uit hoor! Nu moet ook het weer nog mee gaan werken! Ik wil wel zeggen dat ik rond 14.30 ga afhaken want mijn aanwezigheid wordt gewenst op een feestje van mijn zwager, die 65 wordt. Maar dat zullen we die dag dan wel bespreken. Ben benieuwd naar de route!

Deleted User 246

Bericht door Deleted User 246 » 09-08-2016 22:30

Hebben er zin in....wegens een ingeplande bbq zullen we vanaf +/- 15:00 afhaken

Martin Jansen

Bericht door Martin Jansen » 10-08-2016 17:01

Mijn maatje Mark Kalter rijd ook mee met zijn Gilera Fuoco.

bikedan (Danny)
Berichten: 120
Lid geworden op: 24-07-2012 16:59

afzeggen

Bericht door bikedan (Danny) » 11-08-2016 12:24

ik moet me eige helaas afmelden

we hebben van de week een vakantie geboekt wat niet de bedoeling was van het jaar.

en we gaan heeel erg vroeg vertrekken omdat we een een heel stukkie moeten rijden een zondag en om op tijd op ons vakantie adres aan te komen

en om dan zaterdag heel de dag op de motor te gaan zitten s avonds thuis te komen een paar uurtjes te slapen en weer door, dat gaat niet goed komen denk

Gr Danny
Honda Forza 750

Sylvia

Bericht door Sylvia » 11-08-2016 17:52

@ Wilma, prima, dan kun je beste afhaken na de lunch, Marco stopt dan ook ongeveer.
@ Martin, Leuk dat Mark ook mee rijdt :-)
@ Marco, jullie kunnen dan ook het beste stoppen na de lunch, met Wilma (heb je in ieder geval nog een lekkere uitsmijter of zo in jullie maag.
@Danny, groot gelijk dat je een week vakantie hebt geboekt, volgens mij zijn jullie daar wel aan toe na de afgelopen periode, geniet ervan!

En aan alle deelnemers: ik heb gehoord dat het mooi weer wordt zaterdag!

De Appies Patrick
Hoofd Moderator
Hoofd Moderator
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23-07-2010 08:26

Bericht door De Appies Patrick » 11-08-2016 18:29

Onze aanmelding onder voorbehoud wordt jammer genoeg een afmelding. Keuzeskeuzes.... in de plannen voor het komende weekend past voor ons geen hele zaterdag motorrijden :(

In ieder geval staat de rit in de navigatie en zal nog wel een keer te pas komen. Heel veel plezier voor de deelnemers van de rit, een mooie zonnige zaterdag toegewenst!
www.dutchbigscoots.nl
Geniet van het leven en doe het goed!
Ga dus regelmatig op stap met je motor(scoot) .......!

Honda CRF 1000 DCT
Honda NC 750 X DCT
Honda Integra NC 700 DCT
Aprilia Atlantic Sprint 500

Sylvia

Bericht door Sylvia » 11-08-2016 18:56

Jammer Patrick, goed weekeind gewenst!

Plaats reactie