tripje met eddy langs de zeeland eilantjes en noord brabant

Ga je zelf een leuke rit doen? Vertel het ons.
Plaats reactie
mario vdw
Berichten: 36
Lid geworden op: 10-10-2015 09:11

tripje met eddy langs de zeeland eilantjes en noord brabant

Bericht door mario vdw » 22-05-2016 08:20

vandaag ga ik met eddy een tripje maken van zo'n 318km heen en terug voor eddy zullen er dat nog meer worden. hopelijk zijn de weer goden ons goed gezind en hebben we weinig last van de regen. dit gaat de rit worden die ik met eddy gaan rijden.
Afbeelding
Kawasaki versys touring edition 16 MaxSYM600iABS sport edition 2016
voorheen SYM joymax 125i 2014

mario vdw
Berichten: 36
Lid geworden op: 10-10-2015 09:11

Bericht door mario vdw » 22-05-2016 21:37

'zo vandaag een heerlijk rit gereden langs de Oosterschelde en de mooie polders. was een tocht voor mij van in totaal 324 km. waar bij we eigenlijk super veel geluk gehad hebben met het weer geen regen(behalve in belgie toen we terug kwamen) en of wind. was echt super voor te rijden. onze eerste stop plaats was in Colijns plaat in café de patrijs. na een lekkere koffie gedronken hebben zijn we verder gegaan tot aan restaurant t'oliegeultje Gelegen aan de schitterende Zeeuwse Oosterschelde met een prachtig uitzicht op de haven van burghsluis en de Oosterschelde. je kan er regelmatig de bruinvissen zien voorbij zwemmen en als het goed weer is kan je de zeehondjes op de roggeplaat zien uitrusten. na een lekkere maaltijd te hebben gekregen aan zeer democratische prijzen zijn we dan weer verder naar willemstad gereden waar we onze laatste halte hebben gehouden vlak naast de jachthaven waar we de mooie jachten zagen binnen gevaren komen. zaten we op een gezellig terras met openhaard waar we al de volgende trips aan het bespreken waren die we in de toekomst nog zekers samen gaan rijden.

bedankt eddy voor de mooiste rit die ik tot hier toe al heb gereden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Kawasaki versys touring edition 16 MaxSYM600iABS sport edition 2016
voorheen SYM joymax 125i 2014

Deleted User 246

Bericht door Deleted User 246 » 22-05-2016 22:24

Zo te lezen hadden jullie een straffe rit vandaag, en Eddy...nog een mogito gevonden ?

old-scooterfan (Eddy)
Berichten: 103
Lid geworden op: 30-04-2014 20:08

Bericht door old-scooterfan (Eddy) » 23-05-2016 17:27

@sym fan mario
Mario, graag gedaan en bedankt voor het toffe gezelschap.
Ja, dit is één van de mooiste ritten die ik reeds in elkaar heb gestoken. Ik heb deze dit jaar al 2 keer gereden. Vorige was met Marco hier.
Echt genieten in een heel mooie omgeving, en veel plekken waar je je eens kan laten gaan in "the middle of nowhere".
En tijdens de rit ter plaatse geen regen gehad, maar bij het terugrijden over Antwerpen heb ik toch flinke regen gehad tot Zemst.
Maar met mijn regenpak uit 1 stuk bleef ik lekker droog, ook de handen (gewoon even mijn zwarte latex handschoenen over de motorhandschoenen).

@Marco
We zijn in die zaak op de hoek geweest, Bellevue. Daar hadden ze wel rode port(o). Mijn pijnstiller voor de rug "ééntje hé, ze gaan me niet pakken met teveel op".
De muntblaadjes waren opgegeten door voorbijgangers. Dus .... GEEN Moijito.
Mario had een beetje hoogtevrees boven op de Plompe Toren, ik heb hem dan maar vastgebonden rond die koepel boven :wink:
Spijtig dat alles op het laatste veranderd werd, omdat we eerst van plan waren om een Ardennenrit te rijden, maar door het slechte weer in de Ardennen hebben we de avond ervoor besloten om die rit te gaan rijden. Dit was dan te laat om hier nog te posten. Anders had jij of nog andere misschien meegereden.

Nog 2 foto's van boven op de Plompe Toren :

Afbeelding

Afbeelding
MaxSYM600iABS Zwart Classic
voorheen MaxSYM400iABS Zwart

Ook onder old-scooterfan terug te vinden op motor-forum.nl - O.a. forum "MaxSYM 400 & 600" (deel 1, 2 en deel 3)

Plaats reactie