Spontane rit Brabant

Ga je zelf een leuke rit doen? Vertel het ons.
Seven Hills - Peter
Berichten: 549
Lid geworden op: 05-01-2011 13:34

Bericht door Seven Hills - Peter » 11-08-2013 20:16

Totaal onverwacht toch nog 5 deelnemers voor deze spontane rit wat op zich al leuk is. Het weer daar was niets mis mee, sterker nog het was uitermate geschikt om een ritje te maken. Dat niet ik maar de route er anders over denkt dan we verwachten is voor mij meer bijzaak. Stukje offroad moet kunnen toch, jullie hebben je Atje toch ook gehaald met het onderdeel voertuigbeheersing 8-) :D . Btw, dat zijn nu eenmaal de risico's van een "spontane rit" die niet 2 of 3 keer wordt voorgereden :wink: wat voor een georganiseerde rit uiteraard wel belangrijk is. Niet het navigatiesysteem maar het routerende kaartmateriaal kan nu eenmaal wel eens zijn eigen weg gaan. Maar zoals vaak gezegd, de voorrijder heeft altijd gelijk :D Ik kan me de heenreis naar Sauerland nog herinneren, ging daar zonder voorbereiding ook niet wat mis :wink: Ondanks het stukje offroad heb ik vandaag weer genoten van het gezelschap en de rit. Jullie allen weer bedankt :!:

Peter
Kymco Xciting 500I ABS (April 2011 - Sept. 2014) 38.000 km.
Honda Silverwing 600 ABS (Sept 2014 - Nov 2021)
Honda Forza 750 Jeans blue (Febr.2022 - Mrt. 2022 :cry:)
Garmin Zumo XT / Edge Touring / Edge explorer

Scoot 023

Bericht door Scoot 023 » 11-08-2013 21:03

Ronald schreef:
Eerst het fietspad over (km of 3) en dan dit

Afbeelding
Waarom niet gewoon vol gas er doorheen gegaan? :shock:

fore (Jos)
Berichten: 517
Lid geworden op: 16-11-2009 23:29

Bericht door fore (Jos) » 12-08-2013 12:28

Die spontane ritten zijn idd altijd wat avontuurlijker en onvoorspelbaar ... maar ze hebben wel een hoger 'fun'-gehalte .... achteraf bekeken!

In belgie noemen we zulke ritten 'vieze goesting' ritten. Zaterdag had ik er zo eentje ten zuiden van brussel meegereden ... met de 'grote jongens'

Ziehier een documentaire

Je begrijpt direkt waarom ik er zondag geen zin meer had om door de plassen te rijden ... ik had er m'n buik nog van vol ...
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat

De Appies Patrick
Hoofd Moderator
Hoofd Moderator
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23-07-2010 08:26

Bericht door De Appies Patrick » 12-08-2013 19:20

Leuke documentaire Jos. Niks teveel gezegd over onverharde weggetjes... en dan stranden achter een gierkar. Verderop een verbrokkeld gezelschap, en elkaar weer gevonden. Later weer onverhard met plassen... Jij hebt 2 dagen achtereen een gelijkaardige rit gehad :wink:

Alleen een omvallende motor heb je zondag niet gezien...
www.dutchbigscoots.nl
Geniet van het leven en doe het goed!
Ga dus regelmatig op stap met je motor(scoot) .......!

Honda CRF 1000 DCT
Honda NC 750 X DCT
Honda Integra NC 700 DCT
Aprilia Atlantic Sprint 500

Plaats reactie