STN Jaarmeeting Zaterdag 3 Augustus 2013 Texel

Ga je zelf een leuke rit doen? Vertel het ons.
Stephan

STN Jaarmeeting Zaterdag 3 Augustus 2013 Texel

Bericht door Stephan » 22-11-2012 15:19

Beste DBS leden,

Scooter Tourclub Nederland houd de eerste jaarmeeting en tevens 1 jarig bestaan van de club op Zaterdag 3 Augustus 2013 op Texel. Zoals je inmiddels gelezen hebt, is de STN een club voor 50CC scooters. We willen graag hierbij ook DBS leden uitnodigen om naar Texel te komen. Wij zullen na de meeting ook nog een tourtje rijden op Texel, wellicht is het voor jullie ook leuk om die dag een (mini) tour rijden op het mooie eiland.

Afbeelding

De 50cc STN-ers zullen om 07.30 uur al vertrekken vanuit Amsterdam richting Den Helder, met een tussen verzamelstop in Alkmaar.

Om 12.30 - 13.00 uur zullen we aankomen op onderstaande lokatie waar we een lunch kunnen nuttigen, en gezellig kunnen bijpraten.
DBS-ers zijn uiteraard ook van harte welkom om ons 1- jarig bestaan hier te vieren.

Bospaviljoen Het Turfveld
Nattevlakweg 2
1791 PB Den Burg

Rond 14.30uur gaan wij nog een klein tourtje rijden op het eiland van zo'n 50km lang.

We zouden het erg leuk vinden als er ook een paar DBS-ers aanwezig zouden zijn op onze "verjaardag"

Grt,

Stephan

eddd/Ed
Berichten: 725
Lid geworden op: 20-03-2010 17:19

Bericht door eddd/Ed » 22-11-2012 16:44

Leuk idee, maar nog erg ver weg,hou het maar warm door af en toe even een update te geven ,"hoe en wat,en waar"
Waar (weten we al) ,
Hoe ook trouwens,nou dan maar wat? tenten? ,hotel ?dagtrip?,meerdaagse?

ja zoals je leest Stephan ,zijn we in 't verleden erg verwend met informatie,haha

Ed
"Mens" is de naam ......waar ik soms trots op ben ....maar me meestal voor schaam.

Stephan

Bericht door Stephan » 22-11-2012 16:56

Komt goed hoor Ed... :D
Het is onze eerste meeting, dus we zijn nog flink aan het stoeien met hoe of wat. Maar zal het topic updaten zodra we meer koppen met spijkers hebben geslagen.

Het is ook meer zodat er wellicht vanuit jullie iets op lokatie georganiseerd kan worden. Ik heb hem bewust onder dagtrips gehangen omdat de meeste van ons dezelfde dag weer terug gaan :wink:

Ik zal proberen zo snel mogelijk jullie te "verwennen" met concrete informatie... :lol:

Grt,

Stephan

Scoot_020
Berichten: 1079
Lid geworden op: 10-11-2009 21:26

Bericht door Scoot_020 » 24-11-2012 00:59

Hoi Stephan,

Het is natuurlijk niet aan mij, maar is Texel een gelukkige keuze voor een meeting van 50cc scooters? Lijkt mij dat je op een centraal gelegen punt meer mensen bereikt.

Uit welk deel van mijn stad kom je? :lol:
Was leuk zolang het duurde. Niet meer actief 17-10-2018

Scoot 023

Bericht door Scoot 023 » 24-11-2012 07:35

Hey Dick,

Een dagje Texel lijkt me wel leuk. Daar blazen we toch zo heen :wink:

Stephan

Bericht door Stephan » 24-11-2012 09:28

Hoi Dick,

De keuze voor Texel is voortgekomen uit de wens van een hoop leden. Sommige zijn nog nooit op Texel geweest en daarnaast komen de meeste leden (momenteel nog) uit omgeving Noord Holland.
De leden die van verder komen plakken er een overnachting aan.

Wij als nieuwe tourclub willen ons enigzins onderscheiden, dus ook met een aparte meeting plek
:D
Zelf kom ik uit Amsterdam-Noord, en onze basis (clubgarage) zit in Amsterdam-west. En jij? Ik zie in je onderschrift Festina Lente staan, is dat niet een cafe/restaurant in Amsterdam?

Grt,

Stephan

Scoot_020
Berichten: 1079
Lid geworden op: 10-11-2009 21:26

Bericht door Scoot_020 » 24-11-2012 13:35

Kijk, dan snap ik de keuze voor Texel dus een stuk beter. :wink:

Ik kom uit west. Onderschrift staat voor "Haast u langzaam", vind ik wel aardig passen omdat we wel vlot rijden, maar ook meer moeten oppassen om heel te blijven. Er is inderdaad een cafe met deze naam in t centrum.
Was leuk zolang het duurde. Niet meer actief 17-10-2018

Stephan

Bericht door Stephan » 11-06-2013 14:02

Nou, we hebben de planning eindelijk rond :-P

De 50cc STN-ers zullen om 07.30 uur al vertrekken vanuit Amsterdam richting Den Helder, met een tussen verzamelstop in Alkmaar.

Om 12.30 - 13.00 uur zullen we aankomen op onderstaande lokatie waar we een lunch kunnen nuttigen, en gezellig kunnen bijpraten.
DBS-ers zijn uiteraard ook van harte welkom om ons 1- jarig bestaan hier te vieren.

Bospaviljoen Het Turfveld
Nattevlakweg 2
1791 PB Den Burg

Rond 14.30uur gaan wij nog een klein tourtje rijden op het eiland van zo'n 50km lang.

Mochten er liefhebbers zijn die willen komen, dan verneem ik dat graag!

Groet,

Stephan

Scoot_020
Berichten: 1079
Lid geworden op: 10-11-2009 21:26

Bericht door Scoot_020 » 11-06-2013 19:07

Stephan, misschien handiger om een klein berichtje onderaan dit topic te plaatsen en dan de OP uitbreiden. Dan blijft het overzichtelijker voor deelnemers en krijgt het toch aandacht door het laatste bericht.
Was leuk zolang het duurde. Niet meer actief 17-10-2018

Stephan

Bericht door Stephan » 11-06-2013 20:02

Ik heb Dick''s advies opgevolgd en in het eerste topic alle gegevens vermeld.
We zouden het leuk vinden als jullie met ons onze eerste "verjaardag" kunnen vieren :-P

Namens de 50CC STN groep,

Stephan

Plaats reactie