England

Motorvakantie? Deel hier jouw ervaringen.
Plaats reactie
Eric E
Berichten: 13
Lid geworden op: 25-11-2017 06:56

England

Bericht door Eric E » 16-08-2018 21:14

3 augustus zijn we voor 8 dagen naar England gegaan. Prachtig dat Engelse landschap, geen probleem met links rijden. Ik ben er in England achter gekomen waarom ik ook al weer voor een scooter heb gekozen. Krijg al snel pijn in mijn onderrug, die Engelse bedden lagen toch niet zo lekker. Dan maar op de grond slapen. Door de lage instap kon ik gelukkig doorrijden. Oh ja, en wat pijnstillers. Na een weekje moet je toch weer terug en ga je in de rij staan om de boot op te kunnen rijden. Achter mij was het nog helemaal leeg, al had ik wel een hele grote groep motoren gezien. Ik ben naar voren gelopen om met andere te praten en na verloop van tijd zag ik ineens heel veel mensen bij mijn motor en vrouw staan. Ja vraag je je dan af, waarom staan ze daar, dus ik terug. Voor de rit in England hadden we allebei een geel vestje aangetrokken. Nu waren de motorrijders een groep die door Noorwegen gingen trekken en hadden ook allemaal een geel vestje aan. Dus dachten zij dat wij bij hun groep hoorden. Uiteindelijk stonden wij vooraan van de grote groep. Maar zo'n scootertje kan toch helemaal niet met ons mee gaan, hahahahaha. Geschrokken dat ze waren kwam de reisleider erbij. Had die man toevallig voor YouTube een verslag gedaan van de Burgman 650. Nou, hij heeft de groep kunnen geruststellen dat het geen enkel probleem zou zijn als wij mee waren gegaan. Misschien een idee voor de volgende trip. Gelukkig ben ik nu weer in Nederland. Hoop jullie op de volgende rit weer te zien.
Eric en Saskia

Plaats reactie